VACATURE

STRATEGISCH MEEWERKEND COMPAGNON (MEDE-EIGENAAR)

Finadien groeit. En met die groei ontstaan ook nieuwe vragen: over structuur, rolverdeling én continuïteit. Daarom zijn wij op zoek naar een compagnon: iemand die niet alleen investeert in aandelen, maar vooral actief meebouwt aan de verdere ontwikkeling van ons kantoor.

Over Finadien

Finadien is een financieel advieskantoor met een sterke focus op de ICT- en consultancybranche. Wij helpen ondernemers met het creëren van rust, inzicht en grip op hun financiële situatie. Dat doen we met een klein en betrokken team vanuit Enschede, met klanten door heel Nederland.

 

De cultuur binnen Finadien is informeel, ondernemend en persoonlijk. We zijn professioneel in ons werk, maar nuchter in onze communicatie. Groei is voor ons geen doel op zich, maar wel een logisch gevolg van goed samenwerken en waarde toevoegen.

Wat ga je doen?

Als strategisch meewerkend compagnon ga je samen met Bjorn (DGA) leidinggeven aan de volgende fase van Finadien. Jij draait mee in de dagelijkse praktijk en denkt tegelijkertijd strategisch mee over de koers van het bedrijf.

 

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Meedraaien in klanttrajecten, overleg en teamontwikkeling

  • Bijdragen aan procesverbetering, innovatie en strategische keuzes

  • Gedeeld leiderschap en mede-eigenaarschap

 

Wat zoeken wij in jou?

  • Je hebt ervaring in de financiële dienstverlening, accountancy of consultancy

  • Je krijgt energie van klantcontact en teamontwikkeling

  • Je bent ondernemend ingesteld en zoekt eigenaarschap met inhoud

  • Je wilt meedoen, meebeslissen én meebouwen

 

Wat bieden wij?

  • Een gezond en stabiel bedrijf met groeipotentieel

  • Een loyale klantenkring en stevig fundament

  • Volop ruimte voor initiatief en eigenaarschap

  • De mogelijkheid om (gefaseerd) mede-eigenaar te worden

  • Flexibele instap – in overleg te bepalen (bij voorkeur Q3 2025)

 

Standplaats: Enschede (hybride werken mogelijk)
Startmoment:
In overleg, bij voorkeur vanaf Q3 2025

 

Ben jij of ken jij iemand die toe is aan een volgende stap als ondernemer?
Dan komen we graag met je in contact. Stuur je reactie rechtstreeks naar bjorn@finadien.nl of telefonisch via 06-57561739

VACATURE

ADMINISTRATEUR

Heb jij een scherp oog voor cijfers én voel jij je thuis in een rol met verantwoordelijkheid? Bij Finadien zoeken we twee administrateurs die zelfstandig klantdossiers beheren, meedenken met ondernemers én willen meegroeien met een kantoor waar we continu werken aan slimmere processen en meer klantwaarde. Geen uitvoerende backoffice-rol, maar een functie waarin je regie hebt over je eigen klantenkring.

 

Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

Als administrateur bij Finadien ben jij het eerste aanspreekpunt voor een eigen groep klanten, voornamelijk uit de ICT-, consultancybranche. Je zorgt ervoor dat hun financiële administratie niet alleen klopt, maar ook overzichtelijk is – het hele jaar door. Dankzij jouw betrokkenheid en overzicht kunnen ondernemers zich focussen op hun bedrijf.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het verwerken en bijhouden van diverse bedrijfsadministraties.

  • Uitvoeren en controleren van BTW-aangiften en adviseren over BTW-vraagstukken.

  • Opstellen van jaardossiers en ondersteunen bij financiële rapportages.

  • Voorbereiden van betalingen en beheren van crediteuren en debiteuren.

  • Controleren van inkoopfacturen en verzorgen van verkoopfacturatie.

  • Salarisadministratie, inclusief aangiften loonheffingen.


Bij Finadien staat samenwerking centraal. Je werkt zelfstandig, maar altijd binnen een hecht team. We houden de lijnen kort en stemmen snel af als dat nodig is. 


Waar ga je aan de slag?

Finadien is een kleinschalig, ambitieus administratiekantoor in Enschede. We bedienen een groeiende groep MKB-bedrijven door heel Nederland – met een focus op ICT/adviesbedrijven waar slim en snel geschakeld moet worden. Ons doel? Dé financiële partner zijn waar klanten écht op kunnen bouwen.

We groeien snel, en jij groeit met ons mee. Niet alleen in ervaring, maar ook in je rol. Jij bent mede bepalend voor het succes van onze klanten én van Finadien zelf.

 

Wat verwachten wij van jou?

We zoeken twee collega’s die verantwoordelijkheid durven te nemen, het overzicht bewaren en energie krijgen van klantcontact. Je hoeft niet alles al te kunnen – maar je staat stevig in je schoenen en leert snel.


Wat neem je idealiter mee?

  • Hbo werk- en denkniveau, aangetoond door een afgeronde financiële opleiding of relevante werkervaring.

  • Ervaring in een vergelijkbare functie.

  • Goede beheersing van Office 365; ervaring met Exact Online is een pré.

  • Een nauwkeurige en gestructureerde manier van werken.

  • Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve, leergierige instelling.

 

Wat hebben we jou te bieden?

  • Een functie van 32 tot 40 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.

  • Reiskostenvergoeding, pensioenregeling en ruimte om hybride te werken.

  • Een prettige, informele werkomgeving met korte lijnen en veel verantwoordelijkheid.

  • Mogelijkheden om door te groeien richting klantcoördinatie of specialisme.

  • Regelmatige teamuitjes, een fijne werksfeer en een goede lunch (omdat werkplezier met is dan cijfers alleen).


Bij Finadien investeren we in mensen. Als jij laat zien wat je kunt, geven wij je alle ruimte om je rol verder te ontwikkelen.

 

Enthousiast? Kom ons team versterken!

Zie jij jezelf als de nieuwe spil in ons team? Wil je niet alleen boekhouden, maar écht bijdragen aan het succes van ondernemers?

 

Neem dan contact op met Britt Tönis via britt.tonis@tweeaconnect.nl of bel 06-82395532. Tweeaconnect ondersteunt ons in deze werving en komt graag met jou in gesprek.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!

Financiële rust, een zorg minder!